Liebherr CBNPes 5156-20 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNPes 5156-20 Premium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

jahnjahn 03-11-2014

Nu een half jaar in gebruik.
De werking van de koelkast is zeer goed.
Grepen zijn geweldig en groete en fruit blijft in de speciale laden fantastisch goed.
Het RVS is moeilijker schoon te krijgen dan van onze oude Bosch.
Helaas maakt dit apparaat ook na vervanging van de ventilator een onaanvaardbare herrie en kan ik het niet aanraden.
Wel mooi, werkt goed, maar te duur en veel te veel kabaal.

jahnjahn 15-07-2014

Onze mooie oude Bosch koelkast van RVS ging kapot en wij kochten de RVS variant van dit model. Ziet er mooi uit zonder buitengewoon fraai te zijn.
Na levering was vrijwel onmiddellijk de ventilator van de defrost kapot (enorme herrie) en we moesten hemel en aarde bewegen voordat de Liebherr monteur een andere plaatste. Het geluidsniveau vinden we nog steeds onacceptabel hoog maar valt blijkbaar binnen de normen. verder goede koel/vrieskast met uitstekende grepen. In de groenteladen blijft eea inderdaad langer vers. Maar dit geluid is volkomen onacceptabel voor een koelkast van dit prijsniveau.